BİNA YÖNETİMİ

Yönetim hizmetlerinin tecrübe ve titizlik gerektirdiğini çok iyi biliyoruz. Sektöre giriş yaptığımız ilk günden beri görev ve sorumluluklarımızın bilincinde siz değerli yönetici ve daire sakinlerine hak ettiği kaliteli hizmet ve donanımı sunmak için çalışmaktayız. Hizmet sunduğumuz süre boyunca en önemli prensiplerimiz olan şeffaf yönetim ve hesap verilebilirlik konularında ayrıca özen göstermekteyiz. Yönetimde başarı sağlayabilmenin birincil yolu el betteki güven ortamının oluşturulmasıdır. Bizler güven ve şeffaflık zemininde yönetim hizmetlerinden faydalanabilmeniz için kullanmış olduğumuz sistemi baştan sona şeffaf yönetim asıllarına uygun olacak şekilde kurgulamaktayız.

Yönetimin tüm altyapısına hakim ekip ve donanımımız ile yönetim işlemlerinizi sorunsuz profesyonel ve kalite prensiplerine uygun olarak yürütüyor, sizlere komşularınızla kaliteli ve keyifli zaman geçirebileceğiniz, yönetim sorumluluklarının boğuculuğu yerine daha güvenli ve huzurlu günlerin teminatını sunuyoruz.

BİNA YÖNETİMİNDE ALACAĞINIZ HİZMETLER

Gelir ve Gider işletme defterine düzenli olarak işlenmesi

Her Daire için ev sahibi ve kiracıların borç alacak durumlarının takibi

Bina Aidatlarının tahsil edilmesi

Zamanında ödenmeyen aidatlar için genel kurulda alınan karar gereği gecikme zammı uygulanır ve binaya gelir olarak kayıt edilir.

Yapılan ikazlara rağmen aidatlarını ödemeyenlere ilişkin hukuksal takibin başlatılması

Apartmanınızın görevlisi ile ilgili olarak SGK ya verilmesi gereken bildirgelerin hazırlanması, primlerin yatırılması ücret bordrolarının düzenlenmesi ve takibi

Apartmanınızda su, kanalizasyon,elektrik,asansör,çatı ve müşterek kullanım alanlarında meydana gelecek arızaların giderilmesi ve bakımların yapılması

Bina yönetimince izin verilen ödemelerin yapılması (Elektrik, su, doğal gaz faturaları, asansör bakımı, maaşlar)

HUKUK DANIŞMANLIĞI

Hukuksal bilgi ve birikim gerektiren yönlendirmeleri Yönetim Şirketiniz sayesinde edinebilir. Varlığınızı hukuksal temellere dayandırarak hem kendinizi hem komşularınızı güven altına alabilirsiniz. Yönetim şirketiniz tarafından sağlanan huhuk danışmanlığı ile yapınız içerisinde çözümlenmesi yorumlanması gereken konular ve işlemler rahatlıkla yürütülebilmektedir.

Bu hizmet ile, Gecikmeye sebep olan borçlu hesapların icra işlemleri, İcra dosyalarının takibi ve tahsilatı, Yapınız adına avukat takibi gerektiren işlemler, Yapınız içindeki meskenler arası yaşanan sorun ve çözümlemeleri sağlanmaktadır.


Haberler
İletişim

Bize Ulaşın

Adres

Örnekevler Mh. Menekşe Sok. No:9,
Çavuşoğlu Plaza,
Kayseri

İletişim Hattı

T.
+90 352 222 50 38
Pzt-Cts, 8:00-18:00

Soru, görüş ve önerileriniz için bize ulaşabilirsiniz.

Bize Ulaşın